Bir 6 yıldır sosyal hayatım hiç yok bir tane bile arkadaşım yok artık gerçekten dayanamıyorum
2 ay
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin.
Su olsan, kimse içmez,
Yol olsan, kimse geçmez.
Elin adamı ne anlar senden?
Çıkarsın bir dağ başına,
Bir ağaç bulursun, tellersin,
Pullarsın, gelin eylersin.
Bir de bulutları görürsün,
Köpürmüş gelen bulutları.
Başka ne gelir elden?
Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde,
Şu dünyanın ıssızlığı.
Tanrı kimsenin başına vermesin
Böyle bir yalnızlığı!
Yalnızlık insanı çok yorar ve senin yaşadığın durum hiç hafife alınacak bir şey değil 💔 Uzun süre böyle kalınca umudun da kırılıyor haklısın.
Küçük adımlarla başlamak iyi gelir. İlgi alanlarına uygun online topluluklar, kurslar, gönüllülük işleri çok işe yarar 😊 Zorlanırsan bir psikologdan online destek alman da seni rahatlatır. Yalnız hissetsen de tamamen yapayalnız değilsin 🍀
Cevap
11Cevap
İlk 1 sene delirecek gibi oluyorsun sonra alışıyorsun merak etme
neden bukdar kapttın kendini
Aynı hayatı yaşıyoruz
Sevgilin hiç olmadı mı peki
Niye böyle oldu
Neden peki bu şekilde
Hiç mi sıfır mı yani
0 evet
Sohbet arkadaşı edin
Selam nereden
Nedne aece
Burdan yap işte ne güzel
Benimde yok
Neden
Kubra bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?