Çok Sevdiğiniz eski yabancı şarkı ? Gold büt Gold. :)

Cok sevdiginiz eski yabanci sarki varmi, hala arasira dinlediginiz ?

Benim cok sevdigim bir sarki var Usher- You got it bad. hala dinliyip söylüyorum. :)
Çok Sevdiğiniz eski yabancı şarkı ? Gold büt Gold. :)
Cevapla