Cok sevdiginiz eski yabanci sarki varmi, hala arasira dinlediginiz ?
Benim cok sevdigim bir sarki var Usher- You got it bad. hala dinliyip söylüyorum. :)
Benim cok sevdigim bir sarki var Usher- You got it bad. hala dinliyip söylüyorum. :)
"Oldies but goldies" olmasın o?
Dire Straits - Brothers In Arms
Pink Floyd - High Hopes
White Lion - When The Children Cry
Michael Jackson - Give In To Me
:D
Link atamadığım için Berlin Take My Breath Away diyorum.
Cevap
11Cevap
sting-an english man in newyork.. black-wonderful life cok var daha bu arada oldies but goldies demek ıstedın sanırım :)
usher ne zaman oldlara girdi.Bi de usher a müzisyen diyen zihniyetten şüphe ederim arkadaş
sen gerçek müzik duymamışsın.Amerikan popçuları autotune kölesi hep.Her neyse "aşşı aşır aşşa" :D diyip geçiyorum
alone - heart
abba - chiquitita
cat stevens - wild world
the cure - friday i'm in love
john lennon - imagine
La copa de la vida hala unutamadıgım fransa 98 dünya kupası şarkısı...
Edith Piaf-La vie en rose
Biri bana mı seslendi :)
gold but gold derken?
oldies but goldies demek istedi sanırım slkcSKASLCKASŞL :D
oldies but goldies mi demek istedi acaba?
ilk ben dedim bitter moon k.bakma :D
bak sen şu işe
Bone Thugs N Harmony - First of the Month
usher- yeah olabilir
yada
desert rose
youtubeyeyaz ve çıldır...Gunther-Ding ding dong
Michael Jackson.
where is my mınd :((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar