Hep çevremde görüyorum, ama nedense bana gelince hiç öyle olmuyor. çirkin biri olduğum için mi oluyor böyle?
2 ay
Hep çevremde görüyorum, ama nedense bana gelince hiç öyle olmuyor. çirkin biri olduğum için mi oluyor böyle?
Ya bak bi tane kardeşim dediğim erkek arkadaşım var her gün başımı yiyor kız ayarla kız ayarla diye ama gerçekten bulsak ayarlarız olm çevrede sormadığım kız kalmadı çoğunun sevgilisi ya da sevdiği var geri kalanlarda ya bunu beğenmiyo ya da bu onları beğenmiyo biz napalım
Demekki cirkin bjrj oldum için hepsi
Kendini hemen çirkin ilan etmen çok üzücü 😔 çoğu zaman sebep bu olmuyor. Kız kankaların seni korumaya çalışıyor olabilir, sonradan arada kalmaktan çekiniyor olabilirler ya da bu konularda rahat değillerdir.
Onlara açıkça “bana uygun birini tanıyorsan tanıştırır mısın” diye sorabilirsin 😊 özgüvenli duruş her zaman daha çekici gelir 💫💬
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?