Bu şekilde görüşmek mantıklı mı sizce de , fikriniz nedir?

Ben üniversite 2. sınıftayım. 1.5 yıl önce babamı kaybettim, annem ise şu an kemoterapi görüyor. İlkokula giden bir kardeşim var, aylık gelirimiz annemin sadece 14 bin.. Ben kasiyerlik, garsonluk yaptım, türlü mobbinge vs maruz kaldım. Birçok yere yardım vs başvurdum ama hep geçici çözümler oldu, kimseye muhtaç olmamak veya para dilenmek istemedim, insanların gözleri çünkü her şeyi anlatıyor o an.. O nedenle ben okulu da bırakmamak vs için de karşı cinsle para karşılığı görüştüm, hem içimi dökmek hem de gizli şekilde fikrinizi sormak istedim.. Lütfen bunları düşünerek yanıt verin

Bu şekilde görüşmek mantıklı mı sizce de , fikriniz nedir?
Cevapla