Sizce illa gerekli mi evlilik fikirlerinizi merak ediyorum (27 yaşında bekar biri olarak soruyorum 😀)
2 ay
Cevap
1Cevap
Evliler bekarlara özeniyor bekarlar evlilere böyle krall
Kurdocan bugün teklif etse bugün evlenirim yani 20 ahhahah
Bekarım ama beraber mutlu huzurlu olacağım biri olsun istiyorum hayatımda
Yaşın kaç genç gibisin 18-24 arası yazıyor doğru mu?
24 üm
Hakkında hayırlısı diyelim. Ben bu yaştan sonra evlenmem sanırım
Asıl evlenecek yaşa yeni gelmişsin şdmdmdm
Cinsel hayatın var mı varsa evlenmek istememen normal
Var. Aktif olarak olmasa da vardı oldu bu yaşıma kadar. Ama cinsellikle bitmiyor sadece evlilik herkesin seçeneği çok olduğu için güven yok. Seçenek aşırı oldukça güven de bitti. Bilmem anlatabildim mi? 🙂
Yani anlatabildin gibi
Sen güvenebiliyor musun mesela bizlere? Senin var mı aktif cinsel hayatın?
Bende sana sorayım
Hayır ben hiç cinsellik yaşamadım ama çok kişiyle konuştum netten ve bazı insanların gerçekten güvenilir olduğunu gördüm gerçkten seven ve eşine bağlı kalabilecek erkekler var bence daha yeni tanıdım böyle birini
E flört müsünüz o dediğiniz kişiyle 😄😁
Ya benimle evlenmeyi çok istedi onunla evlensem gerçkten çok değer görür sevilir ve mutlu olurdum çünkü bir ayım öyle geçti kdmdm ama benden 10 yaş büyüktü ve bazı şeyler uymuyordu kalbim parçalanarak terkettim onu kdmdk🥲🤧 mdmdmdmd
Yeni tanıdım dedin ya aranızda bişey var sanırım
Yani ben izin versem olacaktı bişeyler mdmdmd bayramda seni görmeye geliyim dedi 600 km falan var aramıza ben ise onu bayramda terk ettim. gelme demiştim zaten ama kdmdm
Sen niye insanları umut verip terk ediyosun😀 allah sormaz mı hesabını 😂
Kaç ay konuştunuz ya da gün?
Ya ama öyle deme ldmdkd çok hızlı gelişti sorunlar varı onları yutacaktım ama babasıyla beraber yaşamak konusunda fazla istekli olduğunu görünce daha fazla dayanamadım. Beni babasına kardeşine yengesine falan anlatmıştı hiç bu kadar ciddi bişey yaşamamıştım ödmdmd
Tam 1. Ay doldu engelledim sonra 2 3 gün uzatmaları konuştuk dölsld ay bu sitede umarım görmez bu yazdıklarımı döödödö
Askskdkskks sohbete gelsene biraz konuşalım öyle normal 2 arkadaş gibi merak ettim seni 😂 tabi istiyosan gel zorlama yok
İstersen yorumu kaldırıyım görmez nasıl istersen 😂
Yok şu an hala biriyle özele gidemem ona ihanet gibi hissediyorum ldmemrm bi süre gitmicem şfödödm
Normal sohbet edecez özel bişey olmayacak ki neyse keyfin bilir benim kimseyle özel bişey yasayacak kafam yok zaten 😀
Senin niye kafan yok lsmdmd
Yani bişry yaşayacak ödödm
Kimseye kaldıramıyorum çünkü niye dersen 6 ay önce 1 flörtüm oldu 2 ay önce de başka biri oldu ikisiyle de yapamadım bir süre sonra. 2 sene önce biten Ciddi ilişkimden sonra kimseyle rayına oturmadı bişey 😀
Hadi ya ben de senin yoluna girmiş gibi olmuşum şsmdmdm aa bak ben bişey biliyorum mdmdmd doğum tarihiniz yaz gün ay yıl sana evlilik şansının yüksek olduğu yaşları söyleyim
boş ver zaten ortalık karışık 😀😀 canım sıkılıyor sana diyorum gel iki arkadaş sohbet edelim harbi sıkılıyorum makara yapacak birine bile ihtiyaç duyuyorum
Burdan konuşalım işte çok zevkli değil miii ldmdmsöw burcun nee
Uyuzsun 😀 burcum yay ama burdan çok bilgi vermem tanıyan var tanımayan var dost düşman çok eskıyım burda😀 burada da var eskılerımız😁
Ahahahw soyadını bile yazmışsın ya çekinmiyosundur o kadar ldödmd doğum tarihini verecek misin lxmdm
Nıkahına mı alacaksın taktın doğum tarihime😁😂 geleceksen gel mesaja arkadaş olalım daha fazla detay veremem ksuura bakma😄
Bide öyle tarot açılım evleneceğin tarih vs inanmam öyle şeylere dümdüz bir adamım ben😄
Evlenecğin yaşı söyleyecektim ldmdmd neyse eben yatayım iyi geceler
Yok ya tarot falan değil numoroloji ldödöd çoğu kişide doğru çıktı bende 27 çıktı bekliyoruz işte ldmdmd
İyi geceler ne diyim konuşmamak için benle kırk takla attın zaten😄
Öyle yapmadım ya lsmdmd
Kimseyi zorlamayı sevmiyorum daha da ısrar etmem Allah'a emanet 😁
Bıseye ihtiyacın olursa burdayım güzelim her zaman 😉🙂
Sen de
İhtiyaçtan kastın ne ödmdmd
İlgiye ihtiyacım oluyor bazen ksmdmd
😄😄😄ilgi veremem ben anca sevdiğim kadına ilgi veririm maalesef kaypak bir adam değilim 😄😏😏😏
Sende herkesi yarı yolda bırakacak bir vibe tehlıke var 😄 arkadaş da olsak yine bırakır gidersin 😄
Uyudun demi sen?
19 da evlendik @gizliiQwe ❤️
.😀😀
Neden buldun
Aydın burak
Yasak mı gülmek yenge hanım allah mutlu mesut etsin hoşuma gitti 🙂😁
Teşekkürler darısı basınıza murat bey
Murat da olduk. D
Burak dedım
Evlenmedim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben 27’de evlendim 💍 Şu an 23 yıllık evliyim ve hâlâ öğrenmeye devam ediyorum 🙂 Evlilik bence “iki kişinin birlikte büyüme ve iyileşme yolculuğu” ❤️ İlla gerekli mi dersen kesinlikle hayır. Mutluluk evli olunca değil kendinle barışınca geliyor. Doğru insanı bulmadan da asla acele etme 😉✨