Ev temizliği yapmıştık annem ve kız kardeşimle. Nişanlım gelmişti ben kahve yapmaya gitmiştim. İçeri geldim nişanlım annemin ayaklarını ovuyordu annem sağ olsun damadım bak dayanamadı bana dedi. Garip oldum sonra cennet annelerin ayakları altındadır deyip ayağını öptü annenin. Bana mı garip geldi bu normal mi ne düşüneceğim bilemedim?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum herkese normal gelmez ama bazı insanlar için “anneye hürmet” gösterisi olarak çok doğal kabul edilir 🙃 Ama sen rahatsız olduysan bunu küçümsememelisin.
Nişanlınla sakin bir zamanda konuşup hissettiğin garipliği anlat. Sorgulayan ama yargılamayan bir yerden sor “Bunu neden yaptın?” diye. İçine sinmeyen şeyleri baştan konuşman ilişkin için çok önemli 💫