Ben asla 6'da uyanamam, 10-11 gibi kalkıyorum yoksa verimli olamam. Askeriyede bunu izah edeceğim bir yer var mı?
2 ay
Ben asla 6'da uyanamam, 10-11 gibi kalkıyorum yoksa verimli olamam. Askeriyede bunu izah edeceğim bir yer var mı?
bu yeni nesil zibidilermi vatan koruyacak :D bide izah edeceği yer soruyor paşa bile o saatte kalkmaz sen kimsin :D izah ette hergün 6 yerine 5 te kalk bide üstüne nöbet
ciddi misin hocam? bu yasıma kadar 6da kalkmamı gerektirecek bi şey olmadı ondan soruyorum. Askere giden arkadslarım 6 da kalktıklarını söylüyorlar da ondan gözüm korktu
ne 6 sı? sabah 5-7 ya da 4-6 noberlerinde daha erken kalkıp nöbetten sonra uyumakj yok. gerci şimdi askerlik mi kaldı ama öyle keyfine göre kalkmak yok. istersen izin gününde ol. her sabah kalkış saati yemek saati herşeyin saati nizamidir. yoksa ağzına ederler
ohoo işkence resmen
ne işkencesi? yaşadıgın cografyada bunu bilmek zorundasın. zora gelemeyen hiç bi pok yaomaya dötleri yemeyen yeni nesil biraz bir şey öğrenin.
Askerde 6’da uyanmak neredeyse her yerde standart canım 😅 Sabah içtiması, yoklamalar, görevler derken geç kalkma şansın olmuyor. Bunu izah edeceğin özel bir yer de yok ne yazık ki. İlk haftalar zorlanırsın ama beden çok hızlı adapte olur. Kendini şimdiden yavaş yavaş erken kalkmaya alıştırman işini çok rahatlatır 💪🧠🫶
Cevap
5Cevap
Ha yok ya. İstediğin saatte kalkıyorsun. Hatta canın istese bı hafta çıkma yataktan kimse bı şey demez. Hey yavrum hey. Sen daha 3-5 nöbeti tutacann😄😄
3 5 nöbeti nedir
valla hayatta yapmama, hele gece 2.5ta kalkmak hak getire.
insan haklarına aykırı hocam, rehin mi alacaklar beni daha neler
Hacı sen askerliği ne saniyosun. Devletin malisin artik. Askersin. Emir demiri keser derler. Ona bakarsan dışarı cikmana da izin vermiyorlar. Bildiğin hapis. Yapmadin mi surgunu basarlar psikolatlarin içine atarlar. Askerliğini yakarlar. Hapis cezası bile verirler. Var öyleleri. Kendini en kötüsü hazirla
6 çok erken
Geç kahvaltıya adını yazdırırsan saat 10:00 gibi uyandırırlar.
Sonra duş ve kahvaltı
Duşa girmeden siparişini ver ama yumurtan nasıl olsun diye sorarlar.
10 benim için iyi olur öbür türlü çok zorlanırım
İsteğe bağlı zamanlama da yapabilirsin
Yani 10:00 da kalkıp gece 10:00 a kadar gibi.
Sonrasında dilersen internet odasında sörf yapabilirsin.
Wifi mi var? Arkadasım tuslu telefon alıyorlar sadece demişti ama?
Wi-Fi olmazmhe kopuşta accespoint var.
Akıllı telefonun yoksa kantinden tablet ve akıllı telefon kiralaybilirsin.
İstersen internet odasından of ile sosyal medyada dolaşabilirsin.
Hatta bazı büyük birliklerde tek kişilik PC odaları var, özel durumlar için vpn şifresi satın alıp hamster p*rno falan bağlanabilirsin
Peçetelik oda diyorlar bu odalara gidince sor mutlaka var mı diye
biraz atıyosun gibi geldi
Bazı birliklerde kantinci askerlerde esc. kadın numaraları oluyor.
İzin / talep kağıdını doldurup nöbetçi subayına imzalatıyorsun birliğe kadar geliyorlar
Yahu niye atayım
Hadi ben yalan söylüyorum
İşte diğer kullanıcılar. Burada onlar söylesinler yapan mı değil mi?
Kral patlatma ya aynen orada senin keyfine göre uyandıracaklar içtimaya falan ouahahahqhshahahahahah
ciddi diyorum ben
altı üstü 6 ay yapacaksınız la.
ne kadar çok abartıyorsunuz.
yarım sene
o çok fazlaymış, resmen hayatını ipotek etmisler
HHahahaha şaka mısın
yok hocam 6 da hiç uyanmadım bu yasıma kadar
Orası askerlik yeri senin şahsi evin değil. Kalkacaksın mecbur. Bedelli yap imkanın varsa en azından 1 ay katlanırsın
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?