Diğerleri gibi erkek ayarlayıp evliliğe götüremiyorum, hep bekar mı kalırım?
2 ay
Diğerleri gibi erkek ayarlayıp evliliğe götüremiyorum, hep bekar mı kalırım?
Ben 18 yaşındayım ve iki ayrı kişiler istedi ama ben istemedim okul okumak istiyorum evlilik hiç istemiyorum. Neyse evlilik her zaman olur hiç korkma acele etme bende çevreme bakıyorum 18-19 nişanlı hemen genelde ailesi veriyor da bence kafaya takma korkarsan başına gelir 30 yaşında olup evlenen bile var yani
@Bvnoffical daha 18 erken tabiki
@Zevkli_dokunuşlar bana göre de şu an okul okumasam evli olurdum kesin😅
Geçen gelen kadın o kadar ısrar etti ki kızımız ne güzel , efendi falan filan bir görüşünler falan ben okulum var diyorum teyze diyor ki bence okul o kadar da gerek yok sonra ztn evleniyorlar falan 19 yaşına girince vericeksin falan anneme bir bakıyorum o an annem yok o yks ye girsin ona göre ona kalmış dedi içimden ohh dedim azıcık da sövdüm. Ben istemiyorum sana ne ve ailemi ikna etmeye çalışmalar 🙄 dimi ya
Hı hı
Sakınn öyle bir hata yapma benden sana bir amca tavsiyesi kendin 30 olmadan evlenme yasıtlarının çoğu 18 de evlenip 30 zunda yanında 2 cocukla 2-3 koca peşinde oluyolar çünki ne kadsr erken evlilik o kadar eldeki kıymeti bilememek demek akısına bırak hayatını önce kendi eğitimine kariyerine odaklan umarım musmutlu bir gelecek seninle olur kızçe hoşçakal 🤗🎈🌺🍫🌹
19 yaşında “evde kalacağım” diye kaygılanman kalbini çok yoruyor 💔 Ama inan bana bu yaş evlilik için çok çok erken 😊 Çevrendekiler evlendi diye senin de hazır olmadan evlenmen gerekmez.
Kendini tanımaya, eğitimine, hayallerine odaklan. Doğru insan olduğunda ve sen hazır hissettiğinde zaten yolun kesişir 💫 Bekar kalmak da bir başarısızlık değil, sadece başka bir yaşam yolu 💕
Cevap
6Cevap
Benim arkadaşlarımın çocuğu bile var sbjsjs boş ver ya
Azıcık sakin ol kim böyle düşündürüyor sana evdekiler mi
19 yaş çok erken daha 1 sene önce reşit oldun ve önünde çok sene var illaha bulursun üni gir hayatını yaşa gez dolaş hatta 2ç üni gir şu an çevrem öyle 2. üniyi okuyorlar evlilik bu durumda doğru karar olmaz ekonomik özgürlüğü kazan ilk
19 yaşındasın daha ve bekar kalmaktan bahsediyorsun çevreni değiştir.
Canım bende 19 yaşındayım da ne alaka evlenmek için gençsin
İlerde boşancaklar mtsuz evlilikleri gitcek ama mutlu rolu yapcaklar
Kısmetten öte yol yok.
E biz ölek
Evlen tabi
Abart
Çok erken
Kalma
Ne bu acele azdinmi
Hahahaha
Senmi azdın balım
Hayır ama evlilik ile azmayla alakasını düşünüyorum. Bazılarının ilerde yanlız kalma korkusu ile ilgili bekar mi kalırım diyor her şeyi de fesatlığa bağlıyorsunuz ya😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?