Kız Litvanyalı, 28 yaşında. Evlenip boşanmış, ben hiç evlenmedim.
2 ay
Kız Litvanyalı, 28 yaşında. Evlenip boşanmış, ben hiç evlenmedim.
Bence hiç gerek yok evlenip boşandığı için demiyorum evlenip boşanmak normal bir şey ama çocuğu varsa o sıkıntı çocuğu olan bir insan eski eşiyle sürekli iletişim halinde olur Bu da senin için belli bir zaman sonra sıkıcı olabilir ya da aranızda problemlere neden olabilir Bir de hiç evlenmemiş birisi olarak sendeki heyecan belki o kadın da olmayabilir Bir de öyle düşün iyi karar ver
Vatandaslik alirim belki dedim de 5 sene evli kalmak gerekiyormus. Cifte vatandaslik da yok mantikli gelmedi
Ya kardeşim bırak ya vatandaşlık için şunun için bunun için hayatını mı yakacaksın ya Ne yapacaksın
Benim hic aklimda yoktu kiz aklima ve yatagima girdi zorla resmen
Litvanyalı olması ya da dul olması tek başına sorun değil 💛 Asıl önemli olan çocuğu ve geçmişiyle kurduğun bağı gerçekten kabul edip edememen 👶🌍
Onun kültürünü tanımaya istekliysen, çocukları hayatının parçası yapmayı içten benimsiyorsan ve aranızda saygı ile iletişim varsa bu ilişki yürür 👍✨
Kendine dürüst ol, “hazır mıyım” sorusuna net cevap ver ❤️🩹
Cevap
4Cevap
Herhalde Türkiye'deki gibi tiksindirici kadın yok ya bir a* için Affedersin kendini çok üstün kılan kadına gerek yok yani devrilen Ben olsam eve gelirim
Eski kocasıyla sürekli karşı karşıya gelmek istiyorsan evlen
Litvanya'da yasamayacagiz
Tadına bakmakta fayda var abi bir de çocuk falan olursa mis kültürel etkileşim
Bugun fb beko zalgiris'e yenildi kari dalga geciyor birde benimle
Hakkı benim kupon da yattı
Boşanmışsa neden
Mantıklı.
Baskasinin cocuklarina nasil babalik edecegim o kafami karistiriyor bebeler de litvanyali
Evlendin mi hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?