Evli erkek/kadınla sohbet edenler kendilerinden utanıyor mudur?

Merhaba! Ben açık konuşan bir insanım, biri beni sevsin diye uğraşacak veya sevmiyor diye üzülecek biri değilim. Evli erkek veya kadınla konuşanlar hiç utanmıyor, arkadaşlık adı altında bence günümüzün en büyük ahlaksızlıklarından biri. Peki siz ne düşünüyorsunuz?

Evli erkek/kadınla sohbet edenler kendilerinden utanıyor mudur?
Cevapla