Tanrı gerçeten mutlak iyi ve adilse neden inanmayan masum insanları ebediyen yakacağını söylüyor KS alimleri?

Oysa inanç kesimi için şirk hariç bütün günahların tövbe kapısı açık diyor, sadece şirk için kapalı olması da düşürücü. :d
Tanrı gerçeten mutlak iyi ve adilse neden inanmayan masum insanları ebediyen yakacağını söylüyor KS alimleri?
Cevapla