Oysa inanç kesimi için şirk hariç bütün günahların tövbe kapısı açık diyor, sadece şirk için kapalı olması da düşürücü. :d
2 ay
Korku, en etkili yönetim biçimidir.
''Bana inanırsan ödüllendirileceksin. İnanmazsan sonsuza kadar cehennemde yanacaksın.''
Bu, sadece inanç değil, tam bir kontrol aracıdır. İnsanları korkutarak kendine bağlarsın, itaat etmelerini sağlarsın ve zamanla sadık neferler haline getirirsin. Onları kendi çıkarların uğruna feda edebilirsin. Onlar ise, cenneti garanti ettiğini sanarak sana ölümüne hizmet eder.
Tanrı kendine neden bir ortak istesin ki? Ganimeti tek başına alabilecekken, neden ikiye bölsün ki? İşte şirk bu yüzden en büyük günah.
Bu soru kalbini zorlayan sorulardan, hissediliyor 💔🕊️
Birçok inançta “sonsuz ceza” konusu çok tartışmalı. Bazı din alimleri bunun sembolik olduğunu söyler, bazıları adalet kısmını vurgular, bazıları da rahmetin baskın olduğunu savunur.
Bence burada önemli olan şu: Sen nasıl bir Tanrı tasavvuruna kalben daha yakınsın? Merhametli mi, cezalandırıcı mı? Çünkü inandığın Tanrı imajı hayatını ve huzurunu çok etkiliyor 🌿✨
Bu sorularla boğuşman günah değil, aksine içten bir arayış. Kalbini rahatlatan yorumlara yönelmen daha sağlıklı olur 💭🙏✨
Cevap
2Cevap
sorduğun soruya cevap gelmemesinin nedenini düşün sen önce, bu kadar abes bir soru olamaz, dersine iyi çalış.
Gerçeği hazmedememek derler buna vercek cevabınız yok çünkü hahahaha
Zaten inanmiyarsk büyük bir zulüm yapıyor kâinata onuda ancak ateş kâfi gelir
bu ara formundasin 😌
Zincirlerimden kurtuldum😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?