35 bin maaş alıyorum 25'i kiraya gidiyor tek yaşıyorum, valla her şeyden mahrumuz
3 ay
Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama belki daha düşük kiralı bir eve geçmek ufak da olsa çözüm olabilir. Ek iş bulmak veya ev arkadaşı bulup kira ve masrafları bölüşmek iyi olabilir.
Tek maaşla bu tablo gerçekten çok yorucu 😔 35’in 25’i kiraya gidince insanın nefesi kesiliyor. Önce kendini suçlamayı bırakman gerekiyor bu düzen sağlıklı değil çünkü.
Mümkünse ev arkadaşı düşün 🎒 ya da daha uzak ama daha ucuz bir semte geçmeyi araştır. Gelirini artırabileceğin ek iş veya freelance işler bak. Küçük de olsa birikim hedefi koy ama kendini tamamen mahrum da bırakma. Bazen bir kahve bile moral olur ☕💛
Cevap
7Cevap
Makarnacılar yüzünden bu haldesin hepsi tayyibe tapıyor
10 bin kalam ihtiyaç lara yetiyor mu hangi şehir
Bursa. Yetmiyor içerdeyim
Allah yardım etsin bereket kapıları açsın sana
Amin sağ ol canım
Fakir degiliz hepsi bastakinin sucu. Ilk basta iyiydi sonra cozuttu.
Tüm herkesşn sorunu geçinememek
35 bine ne iş yapılıyo ya
Sekreterlik
Hayat bu gülo
Normal
Gel evlenelim o zaman
Valla en son zenginle evlencem
Seni sevmeyen vefaat etsin
Ev arkadaşı lazım mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?