İki dengesiz, benden rahatsız da olmadılar gayet rahat numarasına ulaştığı tanıdık ya da tanımadık birilerini arayıp dalga geçti. 🤦 Çocuklar da gayet sakindi alışkın gibi ben onların yerine dilimle telaffuz edemediğim bildiğim bilmediğim bütün küfürleri ettim 🤦
Gizli numaradan arayıp arkadaşlarınızı işlettiğiniz oldu mu?
Bi arkadaşımı aşık etmiştim 🤦🏻kuzen ve ortak arkadaşım da kavgaya tutuşacaktı 🤦🏻 kuzen benden şüphelenince fake (kız) hesaptan ağır bir küfür etmiştim.. Yok ……. Böyle demez deyip kanmıştı
Bende de böyle şeyler oluyor ya, o an öfkeleniyorum ama sonra fark ediyorum ki küfürle karşılık vermek genelde onları daha da kışkırtıyor. Sakin kalıp numarayı hemen kesip, eğer arkadaşınızı rahatsız ediyorsa onunla konuşmak daha sağlıklı geliyor bana.
1
1 Yorumla
Soran
3 ay
Yok hayır tanımadığım iki kişi durakta oluyor bu 😄
Sınırlarını bu kadar net hissetmen çok sağlıklı 🤦♀️ Böyle şeyler “şaka” değil artık taciz oluyor ve rahatsız olmakta sonuna kadar haklısın. Ben olsam o kişilerle mesafeyi açar belki de tamamen hayatımdan çıkarırdım 🚫 Telefonu da gereksiz numaralara kapatmak iyi olur. Sen sakinliğini koru değerini bilmeyenle uğraşılmaz 💅✨