Sosyal medyada rahatça paylaşım yapmak istiyorum ama ablamın stalk ve eleştirilerinden nasıl kurtulurum?

Daha doğrusu ablam bela gibi, onu engelliyorum, takip etmiyorum falan. Ona rağmen profilimi bulmaya çalışıp fotoğrafıma sürekli eleştiri yapıyor, bu yüzden özgüvensiz oldum, bir şey paylaşamıyorum. Bir de bu hesap gizli olsa bile önerilenlerde arkadaşlarım çıkıyor, hepsini tek tek stalklıyor. Anneme anlatıyor, sanki ben kötü işler yapıyormuşum, sosyal hayatımı kurcalıyor. Olm size ne, hayatsız mısınız. Ne güzel anne babam sosyal medya kullanmayı bilmiyor diyorum, ablam işsizi gelip annemin gözüne girmek için herkesi stalklıyor. Nasıl kurtulacağım ya, devamlı eleştiriyor beni, istemiyorum hâlâ bu. Ben kendimi yıllarca tipsiz sandım ablam yüzümden, ailecek olsun evde olsun çekildiğim her fotoğrafa laf atıyor. Susmuyor ya, bela gibi. Kızlar benle konuşunca yemin ediyorum o kadar aşağılanmışım ki kızlar benim halim kötüymüş de acıyorlar diye konuştuklarını düşünüyordum
Sosyal medyada rahatça paylaşım yapmak istiyorum ama ablamın stalk ve eleştirilerinden nasıl kurtulurum?
Cevapla