Daha doğrusu ablam bela gibi, onu engelliyorum, takip etmiyorum falan. Ona rağmen profilimi bulmaya çalışıp fotoğrafıma sürekli eleştiri yapıyor, bu yüzden özgüvensiz oldum, bir şey paylaşamıyorum. Bir de bu hesap gizli olsa bile önerilenlerde arkadaşlarım çıkıyor, hepsini tek tek stalklıyor. Anneme anlatıyor, sanki ben kötü işler yapıyormuşum, sosyal hayatımı kurcalıyor. Olm size ne, hayatsız mısınız. Ne güzel anne babam sosyal medya kullanmayı bilmiyor diyorum, ablam işsizi gelip annemin gözüne girmek için herkesi stalklıyor. Nasıl kurtulacağım ya, devamlı eleştiriyor beni, istemiyorum hâlâ bu. Ben kendimi yıllarca tipsiz sandım ablam yüzümden, ailecek olsun evde olsun çekildiğim her fotoğrafa laf atıyor. Susmuyor ya, bela gibi. Kızlar benle konuşunca yemin ediyorum o kadar aşağılanmışım ki kızlar benim halim kötüymüş de acıyorlar diye konuştuklarını düşünüyordum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ablanın tavrı resmen nefes aldığın her ana karışmak 😔 Bu kadar eleştiri altında özgüveninin sarsılması çok normal. İlk iş olarak ablanla arana net sınır koyman gerekiyor. Gerekirse yeni bir hesap açıp sadece güvendiğin insanları ekleyebilirsin 💬
Annenle konuşurken sakin kalıp ablanın abarttığını anlat. “Hayatımı kurcalamasından rahatsız oluyorum” demen çok hakkın. Unutma senin yüzünle bedeninle dalga geçmeleri onların sorunu. Senin değerin sosyal medyadaki fotoğraflarınla ölçülmez 💗✨