Babam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece para ile mi ilgileniyor, bu duygular yüzünden ben mi bencilim?

Babamla baba kız ilişkimiz hiç olmadı. Beni sevip sevmediğini anlamıyorum. Oturup hiç konuşmamışızdır neredeyse. Ve bana son zamanlarda sinirli.. kızıyor. Tırnağımı uzattım diye hakkını helal etmem de demişti. Yani.. sadece akşamları evde çok az görüyorum babamı. Annem her istediğini alıyor işte diyor. Ama her şey para mı? Babamın beni olduğum gibi sevmesini ve bana canım kızım demesini, sarılmasını istiyorum. Eskiden yaşanan kötü olaylar da var ailede ve yani.. hissedemiyorum işte hiç bana karşı neden bu kadar agresif bunu da bilmiyorum. Ben babamı çok seviyorum fakat onun sevgisini hissedemiyorum. Bütün bunları yazarken suçluluk hissettim, ben bencil miyim?

Babam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece para ile mi ilgileniyor, bu duygular yüzünden ben mi bencilim?
Cevapla