Babamla baba kız ilişkimiz hiç olmadı. Beni sevip sevmediğini anlamıyorum. Oturup hiç konuşmamışızdır neredeyse. Ve bana son zamanlarda sinirli.. kızıyor. Tırnağımı uzattım diye hakkını helal etmem de demişti. Yani.. sadece akşamları evde çok az görüyorum babamı. Annem her istediğini alıyor işte diyor. Ama her şey para mı? Babamın beni olduğum gibi sevmesini ve bana canım kızım demesini, sarılmasını istiyorum. Eskiden yaşanan kötü olaylar da var ailede ve yani.. hissedemiyorum işte hiç bana karşı neden bu kadar agresif bunu da bilmiyorum. Ben babamı çok seviyorum fakat onun sevgisini hissedemiyorum. Bütün bunları yazarken suçluluk hissettim, ben bencil miyim?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer