İyi akşamlar 🥰🥰 sizi en çok kim anlar?

'Yeni tanımana rağmen sanki yıllardır tanıdığını sandığın ve evin gibi hissettiğin, yanında huzur bulduğun insanlar vardır. '
Bir de yıllarca tanımana rağmen kendini hep misafir hissettiklerin.
Bazen zamanla tanımak diye bir şey yoktur, içe sinmek ve ısınmak diye bir şey vardır ki;
"Yıllarca olmayanlar, bir bakarsın olur..."
Nejat İşler

Bazen insan, yanında olmasa bile çok yakın hissedebilir birini… Seni görmeden hâlinden anlayabiliyorsa, demek ki mesafenin aslında pek de bir önemi yokmuş. Mesafe, yürekten bağlı olmadıktan sonra sorun olur; ama gönüller birse, geriye sadece özlem kalır… Dilerim hayatımızda, sesimizden değil sessizliğimizden anlayan insanlar olsun... 🥰❤️
İyi akşamlar 🥰🥰 sizi en çok kim anlar?
İyi akşamlar 🥰🥰 sizi en çok kim anlar?
Güncellemeler
2 ay
Ss için teşekkürler 😊🥰😍
İyi akşamlar 🥰🥰 sizi en çok kim anlar?
Cevapla