Erkek arkadaşımın ailesi aile binası yaptı, üç abisine ev düştü. Erkek arkadaşımın dairesini ise abisinin düğünü için nakit lazım diye satıp 1 milyon verdiler kalanını abisine harcadılar. Erkek arkadaşım da bu paranın 250 binini borçlarına verdi, 400 binini coine yatırdı kaybetti, 100 binini de işsiz kaldığı için harcadı. Şu an elinde para kalmadı.
9 yıldır birlikteyiz, hâlâ nişan bile yapmadık. Bu yaz yapmayı düşünüyoruz ama maddi durumumuz yok. Annem ablamla bana ev veriyor, ben de kendi altınlarımı vereceğim ablamdan satın alacağım. Erkek arkadaşımın da yaklaşık 700 bin koyması gerekiyor ama parası olmadığı için veremiyor. Ailesinden destek istiyor, onlar da yardımcı olmuyorlar bu yüzden saygı duymuyorum diye o da bana küfür hakaret ediyor kim haksız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer