Bu konudaki düşünceniz nedir ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Malum, bu devirdeki dizilerde Kürtler hep zengin, emrinde onlarca adamı olan, silahlı, güçlü insanlar olarak gösteriliyor. Biz de aslen Adıyamanlıyız ve köyümüzde silahlı, emrinde adamları olanların olmasını geçtim; nadiren de olsa arabası olmayan insanlar bile var. Ama diziler insanlarda öyle bir algı oluşturuyor ki; Doğu insanlarının gerçek yaşantı şeklini bilmeyen insanlar tüm Doğuluların altında Mercedes, Passat, Audi falan olduğunu düşünüyor. Şahsen bizim Volvo XC 60'ımız var, dedem ise 20 yıldır Mercedes haricinde hiçbir arabaya binmedi; ama köyümüzde arabası olmayan yüzlerce insan var. Yani hani şu " Doğulu erkek istiyorum, çünkü onlar zengin oluyor. Hepsinin altında son model arabalar oluyor, emirlerinde bir sürü adamları oluyor " gibisinden s*lak s*lak düşüncelere sahip olanlar var ya, onlara söylüyorum; gerçek hayat dizilerdeki gibi yaşanmıyor. Lütfen bunu bilin... 😂
Bu konudaki düşünceniz nedir ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla