Malum, bu devirdeki dizilerde Kürtler hep zengin, emrinde onlarca adamı olan, silahlı, güçlü insanlar olarak gösteriliyor. Biz de aslen Adıyamanlıyız ve köyümüzde silahlı, emrinde adamları olanların olmasını geçtim; nadiren de olsa arabası olmayan insanlar bile var. Ama diziler insanlarda öyle bir algı oluşturuyor ki; Doğu insanlarının gerçek yaşantı şeklini bilmeyen insanlar tüm Doğuluların altında Mercedes, Passat, Audi falan olduğunu düşünüyor. Şahsen bizim Volvo XC 60'ımız var, dedem ise 20 yıldır Mercedes haricinde hiçbir arabaya binmedi; ama köyümüzde arabası olmayan yüzlerce insan var. Yani hani şu " Doğulu erkek istiyorum, çünkü onlar zengin oluyor. Hepsinin altında son model arabalar oluyor, emirlerinde bir sürü adamları oluyor " gibisinden s*lak s*lak düşüncelere sahip olanlar var ya, onlara söylüyorum; gerçek hayat dizilerdeki gibi yaşanmıyor. Lütfen bunu bilin... 😂
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer