Feministler yüzünden çalışmama hakkım yok?

Çalışma hayatından çok yoruldum çok sıkıldım çok bunaldım. Ama erkek nasıl çalışıyorsa kadınlar da çalışmak zorunda artık. Feministler bu algıyı yarattı çünkü. Bu durum erkeklerin işine geldi kadınları bitirdi. Eskiden isteyen kadın çalışırdı şimdi hepsi çalışmak zorunda. Çalışmayan kadınla evlenmek istemiyorlar. Çalışmayan kadına babası bile çalış sana mı bakıcam diyor artık. Siz ne düşünüyorsunuz
Feministler yüzünden çalışmama hakkım yok?
Cevapla