Annemle para yüzünden sürekli kavga ediyorum, aile borcu ve harçlık dengesini nasıl kurarım?

İkimiz benim dükkanımda çalışıyoruz anneme 300 tl veriyorum harçlık olarak. Zaten kira elektrik ev mutfak masrafı hiçbir şey yok direkt 300 tl ona kalıyor. Ama aldığı paraya nankörlük ediyor. Zaten çok borcumuz var 4 milyon tl'ye yakın batak verdik toparlamaya çalışıyoruz. Sürekli aldığı paraya laf ediyor verdiğiniz paraya sıçayım başka yerde çalışsam daha çok kazanırdım diyor. Biz de git çalış ama eve destek vermen lazım battık diyoruz. Yok diyor neden paramı size vereyim diyor. Sürekli hak yiyorsunuz ilahi adalet çıkar diyor. Ama yediği önünde yemediği arkasında evde sürekli et var sürekli kendi parasıyla kıyafet alıyor büyük gideri yok ama sürekli laf ediyor. Ben çok yoruldum babam da yoruldu annem çok iyi biri ama böyle sıkıntıları çok
Annemle para yüzünden sürekli kavga ediyorum, aile borcu ve harçlık dengesini nasıl kurarım?
Cevapla