İkimiz benim dükkanımda çalışıyoruz anneme 300 tl veriyorum harçlık olarak. Zaten kira elektrik ev mutfak masrafı hiçbir şey yok direkt 300 tl ona kalıyor. Ama aldığı paraya nankörlük ediyor. Zaten çok borcumuz var 4 milyon tl'ye yakın batak verdik toparlamaya çalışıyoruz. Sürekli aldığı paraya laf ediyor verdiğiniz paraya sıçayım başka yerde çalışsam daha çok kazanırdım diyor. Biz de git çalış ama eve destek vermen lazım battık diyoruz. Yok diyor neden paramı size vereyim diyor. Sürekli hak yiyorsunuz ilahi adalet çıkar diyor. Ama yediği önünde yemediği arkasında evde sürekli et var sürekli kendi parasıyla kıyafet alıyor büyük gideri yok ama sürekli laf ediyor. Ben çok yoruldum babam da yoruldu annem çok iyi biri ama böyle sıkıntıları çok
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer