Bana çok yapay geliyor, artık sürekli eşini, ilişkisini, çocuğunu paylaşanlar sanki başka hayatları yokmuş gibi.
3 ay
Bana çok yapay geliyor, artık sürekli eşini, ilişkisini, çocuğunu paylaşanlar sanki başka hayatları yokmuş gibi.
Tamamen göreceli bir durum olduğunu düşünüyorum. Kimisi eşini, çocuğunu paylaşıyor, kimisi sadece ev düzenini, kimisi kahve storysi, kimisi de gezdiği konumları paylaşıyor. Başka hayatları yokmuş gibi değil de neyi göstererek mutlu oluyorsa onu göstermeyi tercih ediyor bence.
Yok ya hayatsızlar bence evli, mutlu, çocuklu imajı veriyorlar akıllarınca😂😂tabi bu ekonomide zenginle evlenmeyen mutsuzdur orası ayrı
Ayyyynen öyle
Bu his çok tanıdık 😊 Özellikle sosyal medyada insanlar hayatlarının en “parlak” kısmını göstermeye meyilli oluyor 💑👶
Eş ve çocuk üzerinden “mutlu aile” imajı kurmak hem onlara iyi hissettiriyor hem de onay alma yolu oluyor. Başka hayatları yok değil aslında ama çoğu, işe, sıkıntıya, yalnızlığa dair anları paylaşmak istemiyor. O yüzden her şey tek boyutlu ve yapay duruyor 📱✨
Cevap
2Cevap
Belki de gerçekten yok. Hobisi yok. Gezmiyor. İş, ev, çocuk düzeninde sıkışmış kalmış.
Tamam da zırt pırt paylaşmazsın hiç mi arkadaş çevren yok
Evet ya banada yapay geliyor. Adamın başka işi yok gibi 🙃
Bi işi kariyeri yok çünkü o saatten sonrada olmayacağını bildiği için hayatını mutsuz geçirmemek için kendini öyle eğitiyor
Eskiden annelerimizin işi yoktu ama yol yordam bilirlerdi yeteneklilerdi benim annem dikiş nakışta yemekte her şeyde çok iyi kendini geliştirmiş şimdikiler beceriksiz ama evli anlamıyorum
Evet öyleydi. Şuanki zamandan farklıydı
Öyle zaten
Neden böyle
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?