Neden evlenen ve çocuğu olanlar eşinden ve ilişkisinden başka hayatını göstermiyor?

Bana çok yapay geliyor, artık sürekli eşini, ilişkisini, çocuğunu paylaşanlar sanki başka hayatları yokmuş gibi.

Neden evlenen ve çocuğu olanlar eşinden ve ilişkisinden başka hayatını göstermiyor?
Cevapla