Boşanacaklarsa hiç düşündükleri yok, annesi babası ayrı olan var mı?
2 ay
Bazen gö*tündeki don bile seni sıkar. Benim de ailem ayrı ve bu durumdan memnunum. Çünkü beraber olmaları, ayrı olmalarından daha travmatik. Çok da büyütülecek bir şey değil bu, insanlar bazen anlaşamazlar ve ayrılırlar. Hayatın doğasında olan bir şey bu, birbirini tüketmiş iki insanın aynı evde yaşaması ne kadar sağlıklı bir ilişki sağlayabilir ki?
Evet aşkom çok haklısın böylesi daha iyii
Bunu düşünmen çok normal canım 💔 Anne baba ayrılığı çocukta “ben niye böyle bir aileye doğdum” hissi bırakıyor. Ama onların evlenirken niyetleri muhtemelen mutlu olmaktı sonradan yolları ayrılmış. Bu onların yetişkinlik kararı senin değerinle alakalı değil 💫 Benim danışanlarımda da çok var ve zamanla toparlanıyorlar 🍀
Cevap
5Cevap
Kimse boşanmaz için evlenmez. Anlaşma olmamışsada kimse kimseyi ömür boyu çekmez
Boşanmak için evlenmemişlerdir. Boşanmak için illaki kendilerince bir sebepleri vardır.
Kimse boşanmak icin evlenmez ama bazen işler ters gider
Bazen hayat toz pembe olabilir
Neden
Anlaşamadılar kavga vardı sürekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?