Sizce haksız mıyım? şu an 20 yaşındayım ileride nasip olursa evlenebilirim ama anneminde öyle konuşması ne bileyim normal mi sizce?

dolabım artık küçük gelmeye başlamıştı kıyafetleri üst üste sığdırmaya çalışıyorum. anneme daha büyük bi dolap mı alsak falan dedim annem de bi anda 30 sene daha burada mı yaşıcaksın dolaba ne gerek var falan filan diye konuştu ben de kırıldım açıkçası
Sizce haksız mıyım? şu an 20 yaşındayım ileride nasip olursa evlenebilirim ama anneminde öyle konuşması ne bileyim normal mi sizce?
Cevapla