Bayramları sevmeyip ailesiyle görüşmeyen, yalnız içen bir tek ben miyim?

Bayramları falan hiç sevmem Tek başıma içerim sürekli bazen arada veriyorum Bugün yeni başladım içmeye dün de içiyordum ama bugün 15.00'da başladım Benim gibi olan var mı Zaten hiç kimse de yazmadı aramadı ailemden Her sene böyle bu merak da etmiyorlar bayramımı bile kutlamıyorlar değişik
Bayramları sevmeyip ailesiyle görüşmeyen, yalnız içen bir tek ben miyim?
Cevapla