Bayramda el öpme ve sarılma adetinden rahatsız olan tek ben miyim, siz seviyor musunuz?

Evet bir bayramın daha sonuna geldik.. Bazı gelenekler gereği herkesin birbirine sarılma , el öpme faslı oluyor. Çok sevdiklerim harici ben sevmiyorum maalesef hoşlandığım bir şey değil. Neyse ki bu bayram ameliyatı bahane edip burnumu korumam gerektiği için , sarılmak, öpmek yasak dedim, çok rahat oldu ahajdjf Seven var mı cidden?

Bayramda el öpme ve sarılma adetinden rahatsız olan tek ben miyim, siz seviyor musunuz?
Cevapla