Farklı dayılarımın tüm kızları kundaktan sinsi iftiracı fitne fesat kıskanç hırsız benciller. Böyle şeytan gibi doğuyorlar. Ben onlara hiç benzemiyorum aklım almıyor onları.. Bu nasıl oluyor? Biri bana açıklasın?
3 ay
bazen aynı ailede benzer davranışlar görmek insanı kendine benzetiyor gibi hissettirse de senin nasıl biri olacağın seçimlerinle şekilleniyor o yüzden kendini onlarla aynı yere koyman gerekmiyor ❤️🌹
Fotodaki senmisin
Yok degilim
Ailede bazı kişilerin sorunlu olması senin de öyle olacağın anlamına gelmiyor 💔 Genetik sadece eğilim verir ama karakteri esas belirleyen senin seçimlerin ve farkındalığın 🌱
Sen kendini onlardan ayırmışsın bu çok kıymetli. Onlara kızgın olman normal fakat kendini suçlama. Uzak durman gerekiyorsa sınır koymakta özgürsün 💪✨
Cevap
2Cevap
sonucta her kardeş birbirinden farklı sen sizin ailede öyle görmüssün onlar anne babasından öyle görmüs
Baba tarafına çekmiş olabilirsin ya da karakterin yüzde yüzü genetik değildir
Annem çok masumdu benim. babamda masum Allah var. Hamdolsun. o kuzenlerin anaları birde benim teyzelerim pidlik
Onlar hayatlarında hep kötülükle karsilasmislqrsa bir tedbir olarak kendilerince kötü tavır içinde olabilirler. Ya da kıskançlık her türlü kötülüğün başlangıcı olabiliyor. Onları sakın kınama aynısı olursun. Bu da bir insan hali diyip önüne bak üstüne fazla düşünme
Sen ne diyorsun Asıl kınamadığın şeyler seni bulur. küçüklüğümden beri paramı ne görseler çalıyolar. sevgilime bile göz dikiyolar. keşke biri onlar gibi olsada böyle onların psikolojileri bozsa. ohh ne ala memleket hem gözüne kestirdiklerini çalsınlar hem fitnelik yapıp seni rezil etsinler. adını çıkarmaya çalışsınlar. beddua değil buu başına geldiğinde sende normal deyip gülüp geçersin
Ben normal mi dedim? Ayrıca Allah korusun neden başıma gelecek bu senin imtihanın benim de baska imtihanım vardır. Benimki de senin başına mı gelsin
Allah korusun beni senden ve senin sözlerinden hayatundan. öyle patavatsız konuşuyorsunki. ben senin imtihanın hakkında yorum yapmadım ama sen yapıyosun. onları kınamamak onların çoğalması ve toplum içne rahat çıkması demektir. bugün ben bişey demesem zaten yarın toplumun senin onun bunun başına bela olacaklar
Bende de teyze kızları
Anne tarafında teyzelerinde öyle mi? Küçüklükleri nasıl geçmiş
Baba tarafı teyze mi var söbjbjb
Küçüklükleri de öyleydi anası yetiştiriyor işte
A.. k.. m onkarın. brnde çalmadıkları şey kalmadı. bu sadece bi tane günahları. Ben hayret ediyorum farklı farklı dayılarımın kızlarının anneleri de farklı. kızları neden bu kadar nirbirine benziyor karakter açıdından?
Üzüm üzüme baka baka
Bencede anadan geçiyor benim anam çok masumdu
Ama diğer teyzelerim de piolik o da var
Oluyo öyle evet
Benim kuzenlerde hep sinsi..
A.. larına koy bidaha görüşme. ben hep affediyodum başına iş getirirler bak. Arkandan da konuşuyolardır
Haha cok dobrasın ya sevdım senı.. ben onlar gibü olamıyorum ıste.. ıyı nıyetımızden kaynedoyoruz
Sen onlara iyi niyet gösterdikçe daha çok kaybedeceksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?