Esim bayramda benim ailemi aramiyor, kin tutuyor gibi hissediyorum, bu durumda ne yapmaliyim?

Her bayram benim ailemi aramıyor geçmişte şunu yaptılar bunu yaptılar diyor.

Kendi ailesi de yapması gerekeni yapmadı ben kin tutmuyorum ama o tutuyor.

Ne yapmalıyım.
Esim bayramda benim ailemi aramiyor, kin tutuyor gibi hissediyorum, bu durumda ne yapmaliyim?
Cevapla