Çocuklar bana abla diyorlardı normalde sizce ben yaşlı mı görünmeye başladım 2 ay önce 30 oldum
3 ay
Çocuklar bana abla diyorlardı normalde sizce ben yaşlı mı görünmeye başladım 2 ay önce 30 oldum
Cevap
16Cevap
Sorun yok bea kızçe arkadasımın dukkanında ünili öğrenci kızöeler çalışıyo bana amca dayı dıolar dısarda sıradan kişiler hatta çocuklar abi dio yas 35 ama belli bı grup tavrı daha farklı alıştım artık bu duruma
çocuklar dediyse muhtemelen doğrudur bir çocuğun böyle demesi için başka ne gibi bir sebep olabilir ki
Seni görmeden nasıl göründüğünü nerdne bilelim birde çocuklar kaç yaşında
Bence biraz moralini bozmak kızdırmak için demişler
Çocuk onlar ondan demiştir bazen aileleri her kadina teyze dedirdigi sizde teyze gormuslerdir
Onlar öyle alışmışlardır daha gençsin teyzecim sen
Abartmıslar ya o kadar bügük göründüğünü düşünmüyorum
Sende onla aynı yaşta oldugun için hem kendini hemde onu avutmaya calısıyorsun ama maalesef bugün değilse yarın teyze nine olacaksın
@muraddd933 onuda yarın düşünürüz şimdi genciz daha neden kendimizi üzelim
Abartıyorsun teyze sunun şurasında yarına ne kaldı😅😅
@muraddd933 ben teyzeysem sende amcasın
Ben daha doğmadan ana karnımda amca oldum bi kere😅😅 8 yaşında ise dayı oldum
Amcam benden 2 ay büyük
Düzeltiyom ben yegenımden 2 ay büyüğüm
@muraddd933 iyi ne güzel sen hepimizden yaşlısın
Yaşım daha 27 kimine göre yaşlı kimine göre gencim
Her yaşımı doya doya yaşamaya calısıyorum
Bundan sonra tüm büyüklerine teyze dicem gicikligina
Yaşından çok fazla gösteriyorsan olabilir.
Görmeden ne denir ki desek yalan olur
25 yaşındayım amca denildi abla ne diyon sen
Bilmiyorum banada 30 yaşındasın dedi biri
Ninecim neden aliniyorsun ki
Resim mi aar ne bilelim a.*
Gıcıklığına demiştir
Bnde 36 yım noldu şimdi nasıl görünüyom snce 😂😂
Çocuklar cokmu küçüktü
@Cengaverahmet10 beynine tüküreyim çocukların yaşı önemli mi sence kadının yaşı 30 mk
@Selim_dgn34 abi çocuklar 5 ya da 6 yasundaysa teyzelari olabilir
Sinir oldum mı kadının yaşı 30 mk 30 hayatının baharında nesi teyze mal herif çocukların yaşı önemli mi sence
@Selim_dgn34 tamam şimdi sana geri dönecek konuşacaksınız 😂😂🎈
Takma ya
yaslri kcri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çocukların teyze demesi çoook normal 🥰 Onlar için 18 üstü herkese teyze veya amca diyebiliyorlar, yaşla alakası yok çoğu zaman 😂 30 yaş kesinlikle yaşlı değil, tam kendini daha çok bulduğun yaşlar 💕 Kendini nasıl hissettiğin çok daha önemli, keyfine bak sen 🌸✨