Erkekleri anlarım da bir kız neden kuzeniyle evlenir sizce beğenilmediği için mi
3 ay
Bana göre bu kararı hangi taraf alırsa alsın yanlıs yasım 35 30 larında bekar bırkac kızçe kuzenım var ne ben onlara o gözle bakarım nede onlar bana ki uzun yıllardır yılda birkez bayramdan bayrama denk gelirsek görüşürüz sonucta bizler kardeşiz herhangi bir akraba evliliğine tamamen karşıyım umarım musmutlu günler herkesle olur hoşçakalın 🤗🎈🍫🍭🍬
En doğrusu erkekler genelleme olmasın boş kalınca kuzene gidiyor anlarım da kizlar kardeş görmeli bence
Benim gözümde dünyada tek kalcagımı bilsem yınede kardeş daha farklı senaryo olamaz iki tarafta böyle düşünmeli ayrıca koskoca 8 milyarlık dunyada baska kadın baska erkekmı yok gunumuzde hertürlü haberleşme imkanı varken bile isteye bunların olması çok garip tarif edilemiycek kadar anlamsız geliyo bana
Kuzeniyle evlenen bir kızın tek sebebi beğenilmemek olmaz canım 🧡 Her ailenin kültürü farklı olabiliyor. Bazı yerlerde kuzenle evlilik çok normal görülüyor. Bazen aile baskısı bazen ekonomik kaygı bazen de çocukluktan gelen duygusal bağ etkili oluyor 💭
Bu kızın da kendince sebepleri vardır. Kimse durduk yere zor bir yolu seçmez 💔🥺
Cevap
9Cevap
Başka adam mı yok sadece kız değil erkeklerde öyle , bide böyle birisinin eskisiyle birlikte olanlara ayar oluyorum
Gebelde aileler ister bunu ya da Belki daha önce ani gelişen bir şey yaşanmıştır ikisinin arasinda
Valla olabilir ailesel de bizim de burada bi durum var da böyle bir şey yaşamış denk gelirse sorcam
Kafası çalışmıyordur der geçerim.
Mecburiyette olabilir
Kürt sorınu
Lan ş. refsiz
Evet Kürt
Kes lan korkak gizlizekalı
Sende keslan
Seni bi síkerim görürsün len kardeşim adamın canını sıkma
Olmayan beynini.. de yanımda söyleyebilir miydin birey zina lafını. Kaşşşmer
Senin ağzını burnunu kıramıyorum biliyorsun değil mi
Derdin ne ya yalan mı Kürtler kuzenine hallenmiyor mu
Sen önce olmayan yüzünü göster
Çevremde öyle biri var
Olabilir
kim bu?
Okuldan eski arkadaşım garip yani
bende kuzenimle nişanlıyım ne var bunda
Yani sadece acaba kız daha iyisini bulamadım mi yoklukta mi onu merak ettim
biz dogulu degiliz öncelikle onu belirteyim
kızlar için daha iyi bence daha güvenli bir ilişki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?