Erkeğin yaşı /2 +7 formülüyle bulunan yaş farkını normal buluyor musunuz?

50 yaşında amcaya 32'lik genç kadın oluyor bu hesaba göre pedofili zihniyetten başka bir şey değil ben asla doğru bulmuyorum

Erkeğin yaşı /2 +7 formülüyle bulunan yaş farkını normal buluyor musunuz?
Cevapla