Ben buna karşıyım kendi tanıdığım sevdiğim bir kadınla evlenmek istiyorum ancak ailem kendilerinin bulduğu bir kadınla evlenmemi istiyor hangisi doğru tecrübeli olan var mı
3 ay
görücü usulunde görürsün karşılıklı dış görünüm oılarak beğenirsiniz birbirinizi tanırsınız aşık olursunuz ve evlenirsiniz
tek farkı evlenecek kişiyi sen değil ailen bulur
bir cafe de değil de evde görürsün evleneceğin adayı
yine iş beğenmede ve anlayışta kafa uyumunda bitiyor
Reis çok iyi yorum teşekkür ederim
rica ederim
hakknızda hayırlısı olsun
Sevdiğin kişiyle evlenmek her zaman daha sağlıklı geliyor bana 💕 Çünkü o hayatı sen yaşayacaksın ailen değil. Görücü usulü bazen mutlu ediyor ama temel saygı ve duygular sonradan oluşmazsa zorlar 😕 Ailenin fikrini dinle ama son kararı kalbinle ve aklınla birlikte ver 😊✨ Unutma senin hayatın 💫
Cevap
3Cevap
Sevdiğin kişiyle evlenmek daha iyi tabii. Ama mesela ailenin bulduğu biriyle tanışıp onu seversen falan olabilir.
Bende bunun ikilemini yaşıyım
Bir görüş belki hoşuna gider. Beni de kuzenim tanıştırmak istemişti birisi ile ben önyargılı yaklaştım başta ama olsa olurmuş sonradan pişman oldum
Bende öyle düşünüyorum ya
Aynen öyle çok vaktini almaz baktın uymuyor olmuyor dersin
Ben bu gidişle evlenmemden vazgeçerim gibi ama deneyecem
Sevdigim biriyle evlenirim tabi ki... ailem de olsa başkasın8n bulduğuyla önerdiğiyle ısmarlamasıyla evlenmem... ezikmiyim de ben baskasinin onayladigiyla evlenecegim egom sarsılır hem tarzım değil
Eyvallah reis
ailen mi kadınla evlenecek sen mi? ayrıca benden başkasının seçtiği bir adamla ayni evin içinde bırak 1 yılı, 1 gün bile yaşayamam.
Tamam sen sevdiğinle kesin evlen de ailede önemli değil mi
ailenin görüşü önemli. sonuçta aileni evlenince silip atamazsın, her türlü hayatlarında ve karının hayatında olacak. sonuçta kadın evlenince tek erkekle değil, erkeğin ailesiyle de evleniyor. Ama ailen sıkıntılı insanlarsa herkese çile çektirecektir, o yüzden kimle evlenirsen evlen bu fark etmeyecektir.
Yok ya ailemden uzak olucaz zaten de işte onları çiğnemek de istemiyorum
Kız evlenip boşanmış
sırf kadın evlenip boşanmış diye ailen istemiyorsa bu birazda onların ön yargısı. kızı sevmişsin ve tanıyorsun sonuçta. evlilikte ve ilişkide önemli olan sizsiniz. evinizin kapısı kapanınca içeride annen veya baban değil, eşinle sen olacaksın sonuçta. evlenip boşanmış diye evlenmeni kabul etmiyorlarsa yine de her koşulda oğullarını silip atacak halleri yok. sende onları çiğnemiş olmuyorsun, sonuçta kaçıncı yüzyıldayız. sevdiğimle değilde komşunun çocuğuyla evleneceğime hiç evlenmeyeyim daha iyi.
Öyle de bilmiyorum ya bir karar vermem gerekiyor ama o kararı veremiyorum
Kardeşim aile önemli bir şey sevdiğim kadında önemli işte ortadayım zaten bundan çıkamıyorum doğrusunu bilmiyorum
sevdiğin kadınla evlenirsen aileni kaybetmeyeceksin, sadece onların sözünden çıkmış olacaksın. 25-30 yaşındaki bir adam kendisi için en iyi olanı bilecek bir yaşta. ailesine desteklemekten başka bir görev düşmüyor. umarım hak ettiğin desteği alırsın, alamazsanda yapacak bir şey yok.
Bir karar vericem zaten artık hayırlısı olsun
Bence sevdiğin kişiyle evlen
Ben vazgeçtim evlenmiyorum ya karar vermek ne zormuş
evlenmemek daha mantıklı
Bu da güzel bir bakış açısı kdmmdmm
Görücü usulü tanışıp sevince tadından yenmez
İyi de işim var ama şüphelerim de var
Sevdiğim kişi ile evlenmek
Bana da öyle geliyor
istediginle evlen
İşte aile ile arada kalmak zorluyor
Görücü ❤️
Onda da ne olacağı belli değil belki çok iyi belki çok kötü olacak evlilik
Hayir oyle olmuyor iste görücü kelimesi aile arasinda anlaşmali evlilik demek yani sen ailesini ve karakterini zanten ogrenmis olursun görücü olaylarinda belli bir süre tanışma zamanı olur uyum olursa sorun olmaz uyum olmazsa vazgecilir bu iş boyledir senin yol kenarinda bulduğun ne olduğunbelli olmayan diktirmiş kizdan daha iyidir en azindan
Teşekkür ederim düşününce mantıklı geldi ben bu yola gireyim
Rica ederim 🙏
sevdiğin ve anlaştığın kişi ile
Onu daha bulamadım ama ailem bulmuş
Sevdiğin kişiyle
Bazen sevmek yetmez
Yeterli deöil ama sevmediğim kişiye tahammülüm az okur
Orası da doğru işte tam net bir karar vermek zor
Nasip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?