Eşimle evliliğimin 8. ayındayım. Çok zor bir nişan süreci geçirdik. Eşimin ailesi aşırı sıkıntılar çıkardı. Eşim arkamda durmadı o dönem. Nişanda babama parmak sallandı vs. En son ben nişanlıma ayrılacağım deyince ailesine her şeyi ben yapacağım diye rest çekti. Ben ona rağmen konuyu uzattım. Eşimle her gün senin ailen şunu yaptı. Arkamda durmadın o zaman falan diye söylendim. En sonda biz evlendik. Ben eşimin instagramı yok diye biliyordum. Evliliğimin 6. ayında eşimin instagramı olduğunu ve nişanlıyken kızlarla yılışık mesajlaştığını, evlenince de önceden yılışık konuştuğu 2 3 kıza mesaj attığını, konuyu uzatınca kızlar da eskisi gibi konuşmaya çalıştığını düşünüp senin eşin bunlara kızmıyor mu diye yazdığını gördüm. Ben de evi terk ettim. Baba evine geldim. Çok yalvarıyor. Neden yaptın diye ısrarlı sorduğumda sıkıntılı dönemlerimizde ben senin arkanda durmama rağmen biz senle her gün 5 saat tartışıyorduk. Daraldım o dönem. Yanlış yaptım. Allah peygamber şahidim daha olmayacak diyor. Ben boşanma davası açmayı düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer