İşyerinde tanıştığım çocuk neden yazmıyor?

Yeni memur oldum ilk haftalardan oradan birisi benimle tanıştı. Görünce selam veriyordu vs. sonra işle alakalı konuşmak için kahve içtik vs. heyecanlandığını hissettim hatta iltifat bile etti. Ama mesaj atmıyor yani ramazandan sonra buluşalım dedi onun dışında mesaj atmadı

İşyerinde tanıştığım çocuk neden yazmıyor?
Cevapla