İyi bayramlar, şekerlerimden 🍬verir miydim söyleyeyim mi?

🍀

Aslında şeker yok, hepsi çikolata 😀

Ben de böyle bir sorum olsun istedim, bu bir ilk…

✌🏻
✌🏻
Güncellemeler
3 ay
Soruma teşrif eden tüm arkadaşlarıma çikolatadan veririm 🫶🏼ve soruma teşrif eden tüm arakadaşlarımın bayramı kutlu, mutlu ve huzurlu geçsin, nice bayramlara 🍬🍀
Güncellemeler
3 ay
@Aybuke6 ve sorumu beğenenler 🙏🏻🫶🏼
İyi bayramlar, şekerlerimden 🍬verir miydim söyleyeyim mi?
Cevapla