Zorunlu olarak yalnız olmanın çözümü nedir?

Hiç çevrem yok. Hangi ortama girsem kadınlar burunlarından kıl aldırmıyor, erkekler zaten diğer erkeklerle hep yarış halinde.

Kızlar genelde hep erkeklerden nefret ediyorlar zaten, alttan alta laf sokuyorlar. Sen ilk adımı atsan da onların hayali hep en üst seviyede, egoları tatmin olmaz.

Erkekler de hep ben üstün müyüm derdinde, benim dediğim olsun derdinde, erkeklerin de dostluğu olmuyor, bir insanla ilgilendiğinde hep ezik konumuna giriyorsun gözünde. Ya lafını kesiyor ya seni gerçekten merak etmiyor.

Doğru kişiye denk gelmiyorsun diyenler de bilmiyor mu insanların hep böyle olduğunu?

Zorunlu olarak yalnız olmanın çözümü nedir?
Cevapla