Reel hayatta kadınlar sanal kadar değer görmüyor mu?

Bugün alışveriş yaptım avm'den çıktım... kızın biri avm'nin önünde bağıra bağıra ağlayarak kimse beni anlamıyor param yok yaşantım yok derdim var borcum çok diye ortalığı inletti... kadın çok güzeldi ama gençti... inanın yanından geçen bir erkek ne oldu diye sormadı kimse bakmadı bile bende dahil... Ama şurda bir kadın derdim var dese 500 cevap gelir😅 anladım ki kadınlar cidden değersiz gerçek hayatta... sanal da her şey boş yav dedim

Reel hayatta kadınlar sanal kadar değer görmüyor mu?
Cevapla