Ne ailemden hayır gördüm ne erkek arkadastan?

Ailem beni sürekli aşağılarlardı hep yetersiz hissettirirdi, onlardan uzaklaştım gene ben suçluyum gerçi o ayrı. Adam gibi sahip çıkılmadı. Sevgili yaptım birini sevdim o da çürük çıktı, abzanın tekiymiş. Hiçbir şeye küsmedim bu arada aşktan yana filan sadece bazen çok berbat. hissediyorum bi insanın hiç mi yüzü gülmez
Ne ailemden hayır gördüm ne erkek arkadastan?
Cevapla