Ev tuttum şu an ne yapabilirim fikir bekliyorum. Boş yapan yazmasın.
3 ay
Ev tuttum şu an ne yapabilirim fikir bekliyorum. Boş yapan yazmasın.
Bugün haklı olarak gördüğün konu hayatın tecrübeleri ile aileni haklı çıkarabilir.. bu konuda çok emin olmanızı tavsiye etmem..
Ailemin dediğini dinlemedim 10 yıl sonra çöküntü yaşadım..
Dikkatli olmanızı tavsiye ederim..
Zaman..
Ailenin bayramda seni istememesi çok acıtıcı bir durum 🥺💔 Haklı olduğun konularda konuşman cezaymış gibi hissettirmiş olmalı. Ev tutman büyük bir adım tebrik ederim 🎉
Şu an önce sakinleşmeye odaklan. Evini kendine güvenli ve huzurlu bir alan yap 🕯️🌿 Ailenle köprüleri hemen yakma. Zamana yayarak konuşmayı dene. Gerekirse mesajla duygunu anlat. “Sizi seviyorum ama kırıldım” demen bile yeterli başlangıç olur 💌
Cevap
7Cevap
Sen yine git sen onların evladısın sonuçta
Ne olursa olsun istememeleri garip
Evet hayatım haklısın çıkar üzerine kurulu bir hayat
Evet tutmuşsun kafana göre yaşayacaksın
Zor bir durum ailen ile arani düzelt
Yanlız eve çıkan kadınlar eskrtluk yapar diyorlar
Neden istemediler
İş buldun mu
Bencil yaşa zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?