Bence bayramda en az 3 gün ücretli izin olmalı, ayrıca o günlerde ikramiye olarak bir aylık maaşın yarısı iyi olur. Çalışanlar bayramda ailenin yanında olmak ister, hem moral açısından hem de yorgunluk alıp vermede çok yardımcı olur.
Minimum bire iki tabiki mesela eskiden bire üç olurdu mesailer bayramda. Bir gün izin olabilir ancak bu müşteri potansiyeli ve personel durumuna göre değişir.
Cafe çalışanı olsam bayramda en az 2 gün tam izin isterdim 😊 Hem aile hem dinlenme için çok değerli 🥰 İkramiye olarak da net maaşın en az yarısı çalışanı çok motive eder bence 💸 Uzun vadede seni de mutlu eder çünkü personel memnun olunca iş de çok daha güzel akar ✨
İyilik güzel şey fakat iyilikten maraz doğar diye bir ifade vardır Türkçede. Bazı insanların bünyesi iyiliği kaldırmaz kendilerinr Yapılan iyiliği döner sahibine kusuverir. iyiliğe sormuşlar nereye gidiyorsun diye sahibimi sokmaya gidiyorum demiş diye bir söz de vardır Türkçe'de. iyilik kıymetli Lakin ayarında ve doğru kişiye yapmakta fayda var. Kaç tane çalışanın var
Çoğunlukla İngilizce evet ama dedikodu yapacağımız zaman Almanla Almanca İsviçreli olanla Fransızca Tunusluyla Arapça Türk ile de Türkçe konuşabiliyorum 😄
Anadil seviyesinde sadece İngilizceyi biliyorum. Ama yıllardır İsviçre gibi kozmopolit bir ülkede çalıştığım için Arapça, Fransızca, İtalyanca ve Almanca'yı da etrafımdaki insanlarla anlaşabileceğim kadar konuşabiliyorum
Hmm anladım hocam teknik ya da destek vermemi istediğiniz konular varsa yardımcı olabiliriz 😇 normal çalışma şartlarında nasıl çalıştırıyorsunuz personellerinizi
Sabah 9'da başlıyoruz akşam 4'te bitiyor. Şu an çift ekip yapıp gece 12'ye kadar açık tutmayı düşünüyorum ama biraz maddi sıkıntım var onları da halledersem güzel olucak