Sevdiğim aşık olduğum biri varken aileme de bunu açıklamışım 4 senedir birlikteyiz yine de ailemin istediği akrabadan biri ile evlenmem doğru olur mu?
3 ay
evlilik hayatının en önemli kararlarından biridir bu yüzden sadece baskıyla verilmemeli sevmediğin biriyle sırf aile istiyor diye evlenmek ileride seni daha büyük mutsuzluklara sürükleyebilir saygıyla ama net şekilde kendi hayatının sorumluluğunu alman ve istemediğin bir evliliğe zorlanmaman en sağlıklısıdır ❤️🌹
Ailen o adayı istenmemesini de bir sebep vardır muhakkak Yoksa niye seni sevdiğine vermesinler O adam yanlış adam bak Daha sonra çok pişman olursun çok böyle okuyorum çevremden duyuyorum ailesine karşı gelip bir adamla evlenip Sonra çok pişman olan ailesiyle yaşadığı günleri arayan bir sürü insan geliyor kulağıma gözümün önüne Sakın böyle kaçmaya falan da kalkma Belki bir geride insan bulamazsın
Kalbinde başkası varken zorla evlendirilmeye razı olmak sana da karşındaki kişiye de haksızlık olur 💔 Ailenin fikrine saygı duyarsın ama hayat senin hayatın. Evlilik uzun bir yol. Sevmediğin biriyle o yolu yürümek çok yıpratır. Sakin sakin konuşup duygularını net anlatman en doğrusu olur ❤️✨
Cevap
5Cevap
Bende bi süre bubu yaşadım sonra sonunda kabul etti ailem ama aile tanışması vesaire yapmıyolar diye daha vazgeçmemi istiyorlar tekrar dhdjdlepen çok kötü oluyo ya abla bence düşün başkasıyla yenikten başlamak istiyor musun
Sevgilinin olduğunu bilmiyor mi ailen bildikleri halde mi evlendiricekler
sevdin gelip istemezse evlen
Bencede öyle yapayım
Ciddi tabiki dedim ya ailem zorluyo istemiyor başkasını
Aileni dinle
Allah sabır versin
Dinle
Zorla güzellik olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?