Hiçbir şeye hevesim kalmadı nasıl geri kazanabilirim?

25 yaşına gireceğim ama üstümde öyle bir umutsuzluk var ki bunalıma sürükleniyorum. Böyle olmamak için sosyalleşmeye çalışıyorum ama fazla hassas kalpli biri olduğum için zorluk yaşıyorum, kazık yiyorum, kınıyorum, üzülüyorum ve yıpranıyorum. Bu da insanlara olan güvenim inancımı zedeliyor. Aynı zamanda sorunun ben olup olmadığı hakkında iç dünyamda savaş yaşıyorum. Kötü bir insan olduğumu düşünmüyorum kimseye bir zararım dokunmuyor ama nedense insanlar beni bir türlü sevemiyor. Beni tanıdıkça uzaklaşıyorlar bu da beni kendi iç dünyama itiyor kendimi kapatıyorum. Yeni insan tanımak istemiyorum evden çıkmak istemiyorum yalnız kalmak istiyorum. Yalnız kalmak da bunalıma soktuğu için bu sefer sosyalleşmek istiyorum. Korkunç bir çıkmazdayım. Geleceğe yönelik inancım umudum yok tek başıma mutlu olamıyorum ruhum daralıyor kendime üzülüyorum. 25 yaşıma geldim ne düzgün dost diyebileceğim insan var ne nefes almak istediğim zaman arayacağım bir arkadaşım. Herkes sahte geliyor kimse beni istemiyor sevmiyor gibi geliyor. Kafamda sürekli bir düşünce beni yiyip bitiriyor. Tek başıma bununla savaşamıyorum. Hayatıma gelen insanlar beni daha çok aşağıya itiyor. Artık boğuluyorum. Bana herhangi bir öneriniz var mı?
Hiçbir şeye hevesim kalmadı nasıl geri kazanabilirim?
Cevapla