Gündüz bakışıyoruz, aşk yaşıyoruz, akşam kavuşuyoruz😂 evlenirsem kocamın kumaları bunlar haha


Gerçek sadakat bu olsa gerek! Hiç değilse sabahları yüzünü güldüreceği garanti. Afiyet olsun!
Demek gündüz fragman, akşam full film, sen baya kalabalık yaşıyorsun aşkı 😄
Kahve ekibinle aşk yaşaman çok normal, rutinlerin insana hem huzur hem güven veriyor ☕😍 Evlenince de eşin bu ekiple yaşamayı kabul edecek bence yoksa baştan elenir 😂 Benim için de sabah sakin bir Türk kahvesi, akşam bitki çayı vazgeçilmez ekip 💚 Senin favorin hangisi, sade mi şekerli mi? 😋
Cevap
18Cevap
Ohhh misss afiyet olsun canım 🥰 Benimde çaydanlık , sigara ve kül tablası oluyor 😂 benim yaşam üçgenim bunlar
Kargadan başka kuş, Türk gayfesi dışında gayfe bilmem ben hanım apla 🤪
Ben hep iş hayatımla geçiyorum akşamları videoları izliyorum
Onlar en sadık doslar ula sen istemedikçe gitmiyorlar da kocana iki başım ağrıyor de bak gör sevgiyi da😅
İlginç...😅
Aksam uzun zamandır içmemiştim bir kahve ısmarladım kendime. 😀
Afiyet olsun , yediklerimi topla kaldir makinaya at şimdi sade soda
Kahve en büyük aşktır bu hayatta Antep kızı 👌
İşe gittiğim sabah filtre kahve içmeyi özledim. Afiyet olsun.
Bi kahve de ben kendime yapayım görünce aklıma geldi 😅😅
Mutfakta sürekli şu ikilinin yanındayım , yakında kahveyi damardan alıcam.
Bulaşık makinesi 🤦🏻♀️😅
Hiç değişmiyor benim de 🫠
Eehh işte benim ekipte sağlam
Aynı ekip bende de var 😃
Afiyetler olsun
Çaycı ile aynı durumdayım 😀 kahve sevmiyorum
Benimde öyle canısı çay kahve sigara🤣🤣
Arkadaşlar ile buluşuyorum ben de eheh
Bende her gün TV ile buluşturuyorm
benim eşimin kuması da bilgisayarım olur dkdkdkkd
Ben de isterem
Bende de bulaşık Makinesiyle 😂
Ekip sağlam :)
Çalışıyorum
Afiyet olsun
Rakı cay
En iyisi
Kahve icenler itici
Ben de çay ve sigara
İyiyiz şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar