Güvenliğim. ağır taşımalı iş oluyor, depodan demir masa vs getirip kuruyoruz. Sabah bir grup kuruyor, akşam dağılırken diğer grup topluyor. Herkesin yapmasına gerek olmuyor, kapı nöbetinde olanlar yapmasa da oluyor. Ama ağır oldukları için nezaketen yardım ediyoruz genelde ben mesela bazen hem sabah hem akşam yapıyorum başkalarına yardım olsun diye. Kapı nöbetinde olsam da taşıyorum.
Bugün çıkışta yanımda bir erkek bir masa ve başka eşyaları götürüyordu. İki tanesi de bana kalıyordu. Bir kıza (arkadaşlar bunlar, takılmak için) "hadi hadi toplasana masa sen de" dedi. Kız da ona "sen söylediğin için yapmıycam" dedi. Oğlan da "benlik değil ki kıza yardım olsun diye dedim" dedi. Kız yarım ağız sordu istiyor musun diye yok dedim gitti. Yani oğlanla inatlaşmak için beni mi takmadı yoksa istemiyordu da bahane mi etti anlayamadım centilmenlikten uzak bir hareket bence ama böyle tepkiler insanı insanları sevmekten ve yardım etmeyi sevmekten alıkoyuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer