Is yerinde incelik yapmamak mi gerek? Hata bende mi?

Güvenliğim. ağır taşımalı iş oluyor, depodan demir masa vs getirip kuruyoruz. Sabah bir grup kuruyor, akşam dağılırken diğer grup topluyor. Herkesin yapmasına gerek olmuyor, kapı nöbetinde olanlar yapmasa da oluyor. Ama ağır oldukları için nezaketen yardım ediyoruz genelde ben mesela bazen hem sabah hem akşam yapıyorum başkalarına yardım olsun diye. Kapı nöbetinde olsam da taşıyorum.

Bugün çıkışta yanımda bir erkek bir masa ve başka eşyaları götürüyordu. İki tanesi de bana kalıyordu. Bir kıza (arkadaşlar bunlar, takılmak için) "hadi hadi toplasana masa sen de" dedi. Kız da ona "sen söylediğin için yapmıycam" dedi. Oğlan da "benlik değil ki kıza yardım olsun diye dedim" dedi. Kız yarım ağız sordu istiyor musun diye yok dedim gitti. Yani oğlanla inatlaşmak için beni mi takmadı yoksa istemiyordu da bahane mi etti anlayamadım centilmenlikten uzak bir hareket bence ama böyle tepkiler insanı insanları sevmekten ve yardım etmeyi sevmekten alıkoyuyor.

Is yerinde incelik yapmamak mi gerek? Hata bende mi?
Cevapla