Gün bitmek üzere herkese güzel bir akşam diliyorum 🦋🥰sizin de duvarınız var mı?

Hepimizin hayatında bir “duvar” var.
Bazen dışarıdan görünen, bazen de görünmeyen… içimizde bir yerde.
Ama o duvarla nasıl başa çıktığımız, işte orası tamamen bize özel.

-Kimisi tırmanır.
-Kimisi bekler, dinlenir, zamanını bekler.
-Kimisi yardım ister.
-Kimisi içine döner, sessizce savaşır.
-Kimisi de sadece duvarın orada olduğunu kabul eder.

✨ Hepsi bir mücadeledir.
✨ Hepsi bir çabadır.
✨ Hepsi geçerlidir.

Çünkü mücadele tek bir biçimde olmaz.
Herkes kendi yolunu, kendi ritmini ve kendi yöntemini bulur.
Kimse bir başkasının hızına, yöntemine ya da duygusuna göre değerlendirilmemeli.

Her adım kıymetlidir, yeter ki senin adımın olsun.
Her yol geçerlidir, yeter ki senin yolun olsun.
Doğrusu yok, yanlışı yok... Güzel olan senin çaban...

Ne sen eksiksin…
Ne de başkaları fazla.
Sadece farklıyız... Alıntı

Sevgilerimle 🌺🌹🥰❤️💙🦋
Gün bitmek üzere herkese güzel bir akşam diliyorum 🦋🥰sizin de duvarınız var mı?
Gün bitmek üzere herkese güzel bir akşam diliyorum 🦋🥰sizin de duvarınız var mı?
Gün bitmek üzere herkese güzel bir akşam diliyorum 🦋🥰sizin de duvarınız var mı?
Gün bitmek üzere herkese güzel bir akşam diliyorum 🦋🥰sizin de duvarınız var mı?
Cevapla