Yas sürecindeyken akrabaların imalı davranışları ve lafları normal mi?

Babam 2 sene önce öldü ben sürekli evdeydim evcil bir insan oldum yani o derece şarj oluyorum her neyse.

Bayram diye halamlar geldi halamın çocuğu var 12 yaşında. Annem çalışıyor evde kimse olmuyor. Dün de Kadir gecesi diye geç uyudum. Geç kalktım halam seslendi uyandırdı. Her neyse sonra imalı bi şekilde"ay ben de çocuğu (kendi çocuğu) gezdireyim dedi) normal midir?

Yas sürecindeyken akrabaların imalı davranışları ve lafları normal mi?
Cevapla