Babam 2 sene önce öldü ben sürekli evdeydim evcil bir insan oldum yani o derece şarj oluyorum her neyse.
Bayram diye halamlar geldi halamın çocuğu var 12 yaşında. Annem çalışıyor evde kimse olmuyor. Dün de Kadir gecesi diye geç uyudum. Geç kalktım halam seslendi uyandırdı. Her neyse sonra imalı bi şekilde"ay ben de çocuğu (kendi çocuğu) gezdireyim dedi) normal midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yas sürecindeyken böyle imalı sözler insanın içine çok dokunur 💔 Hele babanı kaybettikten sonra daha hassas olman çok normal. Halân büyük ihtimalle kötü niyetle demedi ama empati kuramamış. Uykunun düzeni de evde daha çok olman da bir sorun değil. Kendine yüklenme lütfen 🌿 İstersen annenle sakin sakin konuşup nasıl hissettiğini paylaş 🤍✨