Yeğenim yüzünden hiçbir süs eşyası barındıramıyorum masaya koymuştum yok olmuş shdjdkgl bir de bir kişi var kararsızlığından ötürü bir dayak atsam içim rahatlıcakk 😁
3 ay
Yeğenim yüzünden hiçbir süs eşyası barındıramıyorum masaya koymuştum yok olmuş shdjdkgl bir de bir kişi var kararsızlığından ötürü bir dayak atsam içim rahatlıcakk 😁
Süs eşyalarını sakla, çocuklara çok iyi anlatmaya çalış. Kararsız tipler için de içinde bulunduğun durumu ona açıkça söyle ve kararını beklemeyi bırak.
Bu durum sinirlerini bozsa da içindeki öfkenin asıl kaynağı yorgunluk ve kontrol edemediğin küçük sürprizler oluyor 😅 Yeğenlerin o meraklı halleri evi dağıtsa da çok masum. Kararsız insanlar ise hepimizi zorlayabiliyor ama islak odun yerine açık bir konuşma çok daha iyi hissettirir 💛✨
Cevap
20Cevap
Bir dangalak var onu kesinlikle ıslak odun ve hortum içine geçirilmiş zincirle dövmek isterim
Olmaz mı başta unide orrrrrr cocu bi hoca var onu dövmek isterdim
Plastik boruyla dövmüşlüğüm var 😁 fena yakıyor ki ciyaklaya ciyaklaya kaçıyordu sjsnsld
yok yağlı kayış tercihimdir sesi daha cezbedici
Hiç yok. Öyle bir enerjim yok odamın kapısını kapalı tutarım kar kürelerim değerli. 😏
Hakem olabilir
bidaha dovmek istediğim biri var
Yok kimseyle uğraşamam
ayy yok galiba cok garip
O kadar bile enerjim yok desem shjd
Yok ya o kadar gaddar değilim 🤦🏻
Düşündümde yok galiba jxnnn
Evet şu an sen
seni
Var hem de çok kişi var saymakla bitmez.
Of bu ne sinir bu ne öfke
Valla birisi var eski sevgilimin kız arkadaşı
Evet bir kaç kişi
Var😀
Var.
Evet varlar 😂
Yok 🙂
Şu an için yok
Bazen
Çok kişi var
Hayır yok 😂
O kadar çok var ki
Kimseyi
Var bir kaç kişi
Yok k
Asla yalamam asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?