Doğru düzgün yorumlar gelirse sevinirim?

Nasıl anlatıcam bilmiyorum ama bunu özellikle evlendikten sonra daha çok hissetmeye başladım sanki her şey erkekler için varmış gibi kadınlar bile erkekler için hayat erkekler için biz kadınlar onların hayatını kolaylaştırmak için ırkını genişletmek için varmışız gibi hissediyorum bu normal mi

Doğru düzgün yorumlar gelirse sevinirim?
Cevapla