Sizce gelinler düğünde oynamalı mı?

Bence oynamamalılar arkadaşlar. Bana göre gelinin kalkıp oynaması çok ayıp. Bu yüzden düğünümde oynamam ve bütün enerjimi gerdeğe saklarım. Yatakta sağlam bir halay çekerim. Edepli gelin öyle olur hehehheheh

Sizce gelinler düğünde oynamalı mı?
Cevapla