Bence oynamamalılar arkadaşlar. Bana göre gelinin kalkıp oynaması çok ayıp. Bu yüzden düğünümde oynamam ve bütün enerjimi gerdeğe saklarım. Yatakta sağlam bir halay çekerim. Edepli gelin öyle olur hehehheheh
3 ay
Bence oynamamalılar arkadaşlar. Bana göre gelinin kalkıp oynaması çok ayıp. Bu yüzden düğünümde oynamam ve bütün enerjimi gerdeğe saklarım. Yatakta sağlam bir halay çekerim. Edepli gelin öyle olur hehehheheh
Düğünde oynayıp oynamamak tamamen gelinin kendi rahatlığıyla ilgili bir şey, “ayıp” diye sabit bir kural yok. Kimisi eğlenir, kimisi çekingen olur, ikisi de normal. Ama “edep”i böyle davranışlara bağlamak yanlış bir yerden bakmak olur. Evlilikte önemli olan o anki şov değil, iki insanın birbirine saygısı ve uyumu. Gerisi zaten detay.
Düğünde oynamak tamamen senin enerjinle ilgili bir durum 😂🎶 Kendini ne şekilde rahat hissediyorsan ona göre davranman en güzeli. “Ayıp” diye düşünerek kendini kısıtlarsan mutlu olamazsın. Düğün dediğin neşenin olduğu bir an ve sen ister oynarsın ister oynamazsın. Gerdeğe enerji saklama kısmı da mizahınla birleşince çok tatlı duruyor ama önemli olan kendine iyi geleni yapman 💖✨
Cevap
8Cevap
Bununla hiç ilgilenmiyorum, oynasa niye oynuyor demem, oynamasa neden kalkıp oynamıyor sonuçta kendi düğünü de demem..
eğer böyle düşünüyorsan bence oynayana edepli derler
bütün enerjisini gerdeğe değil de oyuna veriyor diye :D :D
En mutlu gününde niye oynamasın
Gerdekte ekstra bir efor mu sarfedecek?
Tüm iş erkekte zaten.
Hem salonda oyna hem yatakta enerji bitmez o gece merak etme ☺☺
Kesinlikle katılıyorum detaya 😂 süpersin hsjsjsj
gelin dedigin hem oynar hem halay çeker
En mutlu gününde oynamayacaksa ne zaman oynayacak
Fuat abi oturmaya mı gelin oldun oynayacak tabi
Oynamalı
Ne alaka🤦
Geceye güç kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?