Arkadaşlar sürekli erik karpuz falan paylaşıyorsunuz aşeriyorum lütfen biraz düşünceli olun 🪬
3 ay
Ye bişey olmaz fjsnfnms afiyet olsunn askim 🩷🩷
Askım yiyemiyorum ki
Evet 🙂↕️
Öyle yapıcam sfafa
Bebişin orasında burasında karpuz çilek erik şeklinde falan lekeler çıkarsa hepinizi manava çeviririm ona göre😂Hamiş bu kıız 🥲💕
Dimi ya askomsuu sgfsaf
Rica ederim teyzoşumuzzz🤍🌸
Yaz meyvelerini görünce canının çekmesi çok normal 🍉🍒 Erik fotoğrafı görünce ben bile mutfağa koşuyorum 😂 Paylaşanlar biraz masum bir meydan okuma yapıyor sanki ama aşermene sebep olunca zor oluyor. Kendine küçük bir meyve stoğu yapınca bu durum daha eğlenceli hale geliyor 😄💛
Cevap
15Cevap
Daha bugün dışarıda karpuz gördüm.. bence de paylaşmayın 🙃
Gerçekten zorlanıyorum yanii
Ne paylaşıyorsunuz ya yaşadığımız zamanda üşenip de kıyıya koyduğumuz meyve ağaçlarının meyvelerini üşenip de yedirmektense bizimle paylaşın bu kadar basit
Ben paylaşmıyorum biliyorsun sjsjs 🤍
Biliyorum bebeğimsuu iyi ki varsın 🤍
Ayy kıyamam
🥲🥲
Baki birazda patlıcan paylaşalım patlıcan 🍆
Oruç ayında milletin gözüne gözüne sokuyoar
He ya benim de canım çekiyy
Hamile misin?
Açıklamayı okuduysan eğer cevabı almıssındır
Hamilesin 😕
Oyyyşşş❤️🫠
🥲🤍
Ayyy kıyamam 🌺😘😘😘
Banada günah yani :(
Bizim sorunumuz değil
Ben paylaşmıyorum.
Kavun karpuz üzüm şeftali çilek
Zaten yaz kapıda :D
Ooo haydi hayirlisi Allah kurtarsın
Ben paylasmiyorum paylasanlar düşünsün.
olmaz paylaşıcaz
Olmaz paylaşırlar
Güzel olur
Kaç aylık
Nazlı hatun
Paylaşmamış olursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?