Tekerlekli sandalyede diyelim ki..
Bu arada benim öyle bir durumum yok kendim için sormuyorum yani 😂
Tekerlekli sandalyede diyelim ki..
Bu arada benim öyle bir durumum yok kendim için sormuyorum yani 😂
maddi durumum iyi olmadığı için ve ona da bakamayacağım için birlikte olamam yani benim maaşım tek başıma yetmez ona yani zor olur çocuğun oldu diyelim çocuğu okuldan alma felan zor olur yani
Engelliler de çalışabiliyor
biliyoruz da engelli birisi mesela evde hareket kabiliyetini bir düşün sabah kalkışını yemek hazırlayışını veya çocuğu bir yerden bir yere bırakmasını almasını sana tavsiyem biraz hayal et sorun üstüne sorun çıktığını sende görürsün bahane değil hayatın gerçeği bu fakat maddi durumun iyi olursa her şeyin çözümü olucağından sorun olmaz
Merak etmek kimse teklif beklemiyor ayrıca belirtmişsin😅 ama doğrusu bilemiyorum yani o zamanki durumlar koşullar nasıl olur olur mu olmaz mı bilemiyorum ama kesinlikle evet veya hayır diyemem şu an
Tekerlekli sandalyede olan biriyle sevgili olmayı düşünürdüm çünkü kalbi ve karakteri bana uyuyorsa engel hiçbir şey ifade etmez 😊✨ Bir insanla kurduğun bağ seni gerçekten mutlu ediyorsa fiziksel durum sadece detay olur. Aşkın en güzel yanı birbirine destek olmak ve birlikte güçlenmek 💛 Sen de merak etmişsindir diye düşünüyorum 🤗
Cevap
3Cevap
Dürüst olmak gerekirse hayır, ne yaşadığını tahmin bile edemem, çok zor bişeydir ama bu sorumluluğu alamam
Sorumluluk mu almış oluyorsun sence
Olmadı. Bakmak durumunda mı kalırım sence? Benden önce nasıl yaşıyordu yani o kişi?
Yeter ki kalbim sevsin nerede veya nasıl olduğunun bir önemi yok benim için
Ben olurdum hiç sorun etmezdim
Her birey engelli adayıdır
Tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?